Made in Sweden

Jag har i stort sett följt serien på Tv4 nu under Januari/Februari, och sen jag såg Kim fladdra förbi i tv-skärmen, och då han sjöng, gud jag trodde jag skulle svimma! Han är väl inte direkt flippin' gorgeous á la Christian Bale (but who could be?), men vilken röst. Rockig och sådär underbart raspig och härlig. Åh. Så nu är det han som kommer snurra runt i min mp3-spelare och mobiltelefon. Bra låt är det, iallafall! Three floors down heter den, and I love it!

Andra bra låtar som jag hittat under veckan är:
Pauline - give me a call
Hassle - hurtful
Chris Cornell ft. Timbaland - part of me
Rooster - good to be here
Coldplay ft. Jay-Z - Lost!

Och på tal om Coldplay, så kom mamma igår med en cd-skiva i handen och frågade "någon som vill lyssna med mig imorgon?" och så räcker hon fram Coldplays senaste skiva. Helt sjukt! Visste inte ens om att mamma gillade Coldplay. Men jaja, det gynnar ju mig!

Var och shoppade idag en liten sväng. Och det bästa av allt? Det kostade nada. Inte för mig iallafall. Hade ju ett presentkort att nyttja, så jag shoppade en kjol, en body, ett par tights och en klänning. Jag känner mig mucho nöjd.

Sen så fick jag lite presenter, fick Cliniques 3-stegs hudvårdprogram och ett minneskort till mobilen. Så det var nice, känns inte alls dumt att vara 18 nu, hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0