you don't know what you got till you missing it a lot

Sitter och googlar på Hollywoods - och min egen, för den delen - nya älskling Whitney Port. Precis som forna The Hills-kollegan Lauren Conrad besitter Whitney ett inte alltför pjåkigt stilsinne, och jag kan inte låta bli att ständigt inspireras av deras enkla stil. Whitney är, precis som LC, designer, hon har det egna märket Whitney Eve. Kläderna som hennes kollektion bjuder på är ingen höjdare, så jag låter mig inspireras av hennes privata stil istället.

För övrigt gjorde jag en - för mig - näst intill häpnadsväckande upptäckt: megabamsesuperhetingen Christian Bale är född fyra dagar efter mig ... Eller ja, han är ju lite äldre än mig, sisådär ett årtioende eller två, men ja, you get the picture. Han är iallafall född Den 30e Januari, och jag den 26e. Hittade lite smashingly gorgeous bilder på karln som jag tänkte dela med mig av. Bilderna är från ett nummer av GQ som fanns i butikerna under 2008.

      

Det är svårt att slita ögonen från skärmen, eller hur?

Jaja, nu är iallafall mitt huvud överbelastat (av de fina bilderna ovan, förstås) så nu ska jag ... dra.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0