åh, denna jävla norska ...

Ska detta förbannat fula språk få förfölja mig hur länge som helst? Började i thailand, då världens mest annoying norska familj förpestade mina lata dagar vid poolen, men sen så åkte dom hem och min lycka var gjord. Tills typ dagen därpå, då ÅTTA TILL kommer till hotellet?! KUL, verkligen! Sen då vi var på väg hem var då våran pilot dansk och resten av besättningen norsk. Och sen, då vi väl var hemma, så var ju jag SÅ glad över att äntligen slippa norskan. Ha! Trodde jag ja! Då halar Carin, våran svenskalärare, fram en liten övning inför nationella proven i SvB, PÅ NORSKA. Då vill man ju bara skjuta sig rakt igenom huvudet. Det SÖG! Och nu är det en NORSK TALKSHOW på jävla-fucking ettan (eller det kanske är tvåan? whatever).

Jag. Vill. DÖ.

Låt mig bara understryka att jag inte har något emot norrmän. Bara dom inte pratar.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0