ARTON

Japp, då var dagen här! Dagen då jag - helt lagligt - får köpa cigaretter och snus, ta körkort, gå ut på krogen och hela faderullan! Dock så kändes det väldigt risigt att fylla år på en måndag, kul! Men snart blir det presenter, fika och hela köret. Dock så har jag känt mig riktigt dålig idag, har en mensverk som heter duga, mått illa och känt mig allmänt trött. Det har dock inte hindrat mig ... alltför mycket, iallafall. Det enda som kanske fick ta lite stryk av mitt tillfälliga mående var väl mattelektionen, kände mig alldeles för seg, alldeles tom i huvudet. Men det gick rätt bra ändå.

På fredag blir det lite mys med mina kära vänner (Sara, Sara, Anton, Kalle, Tobbe, Martin och Emil, känn er träffade!), ska kirra en massa gott, chips och hela faderullan och hyra film (äntligen får jag se Batman! yes!) och typ fika osv.

men nu ska jag kila,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0