att vara sjuk SUGER

Ja, ifall ni inte redan visste det, alltså. Jag har iallafall vidrigt tråkigt, ska snart lägga mig och avlida i min säng, hade jag tänkt. Känns ju verkligen lägligt att bli sjuk precis innan min födelsedag. Great, just great. Då jag tänker efter så har jag faktiskt lyckats pricka in just denna dag förut. Tror det var 07, då jag skulle fylla 16, då jag insjuknade i feber. Förhoppningsvis kan jag kvickna till före måndag dock. Kommer iallafall stanna hemma imorgon och under helgen blir det att kurera till 100. Hur vet jag inte, men det blir väl mest lite hemmamys, kolla på film samt lite plugg, måste göra min gemu (om jag har papprena hemma ens?) och rättskunskapen. Och att fila lite på min än så länge obefintliga svenska. Ja, inte kan man säga att jag är duktig på att ta tag i saker, iallafall. Fast det är det nog ingen som gör, hoppas jag. Haha.
Pratade med Male tidigare ikväll, vilket var nice, har inte pratat med han sen före vi åkte till thailand, då jag och Amanda var till han. Blev en dryg timmes surrande, vilket inte är alltför ovanligt. Pratade om lite allt möjligt, thailandsresan och lite annat strunt. Blir nog att åka dit någon helg. Eller jag hade då velat iallafall, men det kräver väl lite ytterligare planering. Men nog ska det fixa sig.

Nu sitter jag och kikar lite på hockeykanalen, inte för att det är något där som fångat mitt intresse än så länge.


men nu ska jag glo lite tv i Annas sovrum, hon har nämligen placerat en fin liten plattv i hennes sovrum.


Så jaja, godnatt kära vänner, och hoppas att ni är lite friskare än vad jag är at the moment.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0