Halebop

Nu börjar jag bli riktigt irriterad på Halebop. Vad tusan håller dom på med? Kollade mitt saldo tidigare idag, då låg det på 20 kr och några enstaka ören, sen helt plötsligt ligger saldot på 10 kr, trots att jag inte ens ringt någon idag. Och det är inte första gången det dras pengar från mitt kort utan anledning heller. En gång hade jag faktiskt kunnat acceptera, men då det händer två gånger börjar man ju fundera. Och det har dessutom krånglat i allmänhet, inte enbart att det dragits pengar från kortet helt out of the blue. Men jaja, that's life, antar jag. Men det känns ju lite surt, alltid, det ska ju inte behöva vara så här. Tur att man fyller år snart, så man kanske får lite cash att fylla luren med. Eller snarare, hoppas att jag får en ny lur i första hand, sedan det där med pengar att fylla kortet, det löser sig till slut! Haha

om bara sådär 45 minuter börjar jag äntligen, har haft hål sen kvart i två, då matten slutade. Lite segt att man fick så många hål, dagen blir så långdragen, speciellt då det bara är jag och tre till som har kursen som börjar 15:30. Och en utav dom är sjuk, så vi blir bara tre stycken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0