Hejsan svejsan från en sjukling på bättringsvägen!

Har legat hemma och mått risigt dåligt sen i tisdags, men nu börjar det bli bättre! Vet dock inte hur det ser ut med skolan imorgon, kanske stannar hemma en extra dag, bara för att jag ska kunna bli ordentligt frisk. Stannar iallafall i Boden i helgen, så det blir ingen Piteåresa för min del i helgen, får spara det till nästa helg istället. Då kanske jag till och med lyckas mata in ett krogbesök? Haha. Mamma, Amanda, mormor och morfar kommer iallafall på besök på måndag, så då blir det tårta och hela faderullan. Så det blir nog nice. Lite sådär småtråkigt att man måste sluta FEM på eftermiddagen, men det ska nog bli bra ändå. Förhoppningsvis så lyckas jag fixa så att jag får skjuts hem, så jag slipper åka buss iallafall.

Har varit ganska skönt att vara hemma, och vila upp sig ordentligt. Fast långtråkigt, ruskigt långtråkigt. Men det är då skönt att kunna säga att man är på bättringsvägen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0