HOHO!

då var man tillbaka i sverige igen! Anlände igår på arlanda ca 16.30 eller nåt. Kändes ju sådär, nu då man hade vant sig vid govärmen och allt! Fast ändå rätt skönt att vara hemma, när allt kommer kring. Var ju dock sådär lagomt kallt då man kom fram, hade ett par knälånga (/korta?) byxor och flipflops. Så det kändes då vart man hade kommit iallafall! Då vi hade kommit och fått vårat bagage drog vi direkt till hotellet och lämnade våra väskor osv, sen gick vi för att leta oss lite käk, man var ju lite hungrig faktiskt ... Trots att vi hade ätit bara några timmar tidigare. Men tror ni att något ställe är öppet? Såklart inte. Julafton är inga problem, då kan man minsann ha öppet överallt, men nyårsafton? Nej, DÅ är det helt plötsligt omöjligt! Hittade iallafall ett fik där vi shoppade mackor, dricka och lite annat gott. Prislappen för två mackor, en dricka, en kanelbulle, en bit chokladtårta och en bit morotskaka? 350 spänn. Jävla tattarpriser. Fast det var gott att få något att äta iallafall. Sen hängde vi lite på Tina och Johannas rum innan vi gick in till vårat. Borstade tänderna och lade mig i sängen, nog var man trött alltid! Somnade säkert före nio igår. Nu är det bara typ fyra timmar tills vårat flyg går ... om inte tattarnorwegian flyttar oss till någon jävla pissig flight sent ikväll, som det blev för Tina och Johanna, som egentligen skulle suttit på flyget typ nu, men icket, nu får dom snällt vänta till åtta ikväll. Jaja, nu ska jag kila till hotellrummet och fika lite, men jag lär väl kika in senare ikväll, och då ska jag minsann berätta lite mer om resan, för då sitter jag kanske LITE bekvämare, om vi har tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0