Hola, cuties!

Sitter och slöar i väntan på att historian ska börja. Fattar inte vad som hänt med mig, har tappat motivationen/orken helt. Får väl bara hoppas att den återvänder snart. Ska för övrigt ta och inhandla någon form utav bok/pärm eller nåt, för om allt blir som det ska så åker vi eventuellt till Thailand nu i jul också, och då har jag eventuellt - om resan blir av - planerat att sy upp min balklänning där, vilket tydligen är rätt billigt och relativt enkelt att ordna, då det finns skrädderier typ överallt. Så jag ska minsann lusläsa Elle och en massa andra modetidningar för att hitta lite inspiration och idéer! Det jag har som grundidé, eller "baspelare", är rött, mycket volym, puffigt, 50/60-tal, lite Grease möter June Carter i Walk the line. Ja, ni fattar kanske vad jag är ute efter, ungefär. Sitter för tillfället och kikar igenom Malandrino, och åh, vad jag älskar det märket. Eller den designern, kanske man säger? Jaja, helt underbara grejer, iallafall. Om jag inte hittar någon bra riktlinje för den balklänning jag tänkt mig så vill jag ha något i stil med den här:



Fast, om jag tar den i gult, så blir det ju att pressa på solarium innan, men jaja, det blir nog fint! Rött är ju såklart ett alternativ, som jag tydligen klär väldigt bra i, enligt många. Fast det där med längden kan man ju ifrågasätta ... Jag har väl inte riktigt benen för att kunna bära upp den där, men om man kanske gjort den lite längre? Fast då tappar ju kanske rosettdetaljen sin charm, just då den är så ofantligt stor. Haha, får väl flytta in på gym och bli biff också! Skära bort mitt sociala liv helt i trean, och bara träna och sola, dag ut och dag in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0