Magiskt bra!

Detta med hudvård är ju en hel kunskap ... Bara att hitta något som funkar som inte kostar en förmögenhet är svårt nog. Cliniques trestegsprogram är min favorit. Det blir rent, lent och ingen torr hy så långt ögat kan nå. Wonderful! Synd bara att det ska vara så rackarns dyrt. Får väl önska mig det i present, kanske? Då blir det billigt och bra för mig, iallafall. Annars gillar jag Garniers Pure A-serie också, det funkar super som budgetalternativ.

Sitter och kikar på intermixonline.com, och damn, att allt ska vara så vidrigt fint. Och för att inte tala om vidrigt dyrt. Men det funkar lovely som inspiration, iallafall! Susade vidare till Monkigirl.se istället, där jag kanske kan hitta lite mer plånboksvänliga prylar! Och vad läser jag där, måntro? Jo, att Monki ska öppna butik i Luleå! Wonderful, då har man ett lite mer unikt butiksstopp än bara H&M och Gina Tricot. Fast Monki kommer ju säkerligen att bli lika standard som båda kedjorna på nolltid. Men det var inte så noga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0