Say what you need to say

Yikes, det börjar dra ihop sig, om ungefär en timme ska jag börja pallra mig iväg där jag ska vara barnvakt. Scary, scary! Förhoppningsvis ska det inte bli några komplikationer, men man ska ju inte hoppas för mycket heller.

Sitter och lyssnar på Satellit, så jag får lära mig texten ordentligt. Den börjar sätta sig ordentligt, och damn, vilken sjukt bra låt det är. Helt fantastisk. Dagens svenska musik är inget jag föredrar, men äldre, svensk musik är verkligen underskattad! Senare ska även Eloise och Stad i ljus få sig en liten lyssning, och kanske Min vän Judy, om jag hinner. Fast det kanske inte behövs, om vi ändå ska repa Eloise och Stad i ljus här närmast. Har, sen min senaste uppdatering, haft ensemble, som gick riktigt bra, känns verkligen bra i gruppen, bra samarbete, alla verkar taggade och gör sitt bästa. Så det var riktigt roligt. Sen hade vi scmu, och då kände jag mig riktig effektiv, jag och Markus, som har hand om koreografin, satte oss i ett ensemblerum och lyssnade igenom lite låtar ur Jesus Christ Superstar och funderade på lite idéer kring hur vi ville att det skulle se ut på scenen under låtarna, och vi kom även på lite idéer om ljuset osv, som vi delade med oss av till Emil, Anton och Tobbe, som har hand om den delen. Sen hade vi svenska, och då såg vi film, Sofies värld, och då var jag väl inte överdrivet effektiv, men vem var det? Vi såg ju ändå en film. Som vi ska skriva en rapport på. Eller ja, vi ska använda den som "stöd", det vi ska skriva en rapport/uppsats/whatever på är två artiklar, en norsk och en svensk, och typ jämföra dom. Inget mer komplicerat än så, typ.

men nu ska jag fortsätta att lyssna igenom låtarna och sen ska jag börja kila mot kidsen,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0