THAILAND!

Har visserligen inte lovat några bilder från Thailand men äh, vad fasen, här kommer några iallafall!

 Den otroliga utsikten uppifrån berget på väg till någon liten, mysig strand.
 Som sagt, den gick inte av för hackor inte!
 Sweetiesarna på hotellet före utgång. Jag är för övrigt den ärofyllda fotografen på denna bild (och även båda ovanstående bilder)
 Risig tjej på playan. Ser inte ut att vara så jättevarmt på bilden, men det var faktiskt riktigt varmt ute! Är även nyklippt på bilden, vilket inte syns direkt, håret har ju varit och böjt sig så fint, fruktansvärt oresistent mot fukt som det är, och luggen har delat sig snyggt.
 Seriöst, jag ska ta och skaffa en apa till husdjur! Så underbart söta djur. Och ni har väl inte missat den nya Gainomax reklamen? En liten apa med barnröst som vädjar oss att dricka Gainomax efter träning istället för att äta en banan för att "bananas are for monkeys", jag smälter och blir alldeles tårögd då jag ser reklamen, medans dom flesta hatar den.
 Som sagt, det busades mycket då dessa bilder togs. Och jag kan faktiskt - med lite stolthet i rösten - faktiskt säga att dessa bilder är helt spontana, och vi har alltså inte suttit och räknat "1, 2, 3!" för att sedan ta en ospontan bild med syfte att se just spontan ut.
 Här får jag massage i Kamala. Massage är verkligen helt gudomligt skönt, det kanske syns på min smått saliga min, och denna kvinnan var helt otroligt bra på att massera, plus att hon var så fruktansvärt gullig.
 Nej, jag skaffade mig inga ragg eller potentiella makar under denna resan (eller okej, det skulle vara snyggingen vid poolen isåfall, haha!), utan dessa två killar - Ban och Pae - blev jag och Johanna kompisar med, träffade dom på stranden, där de arbetar med att hyra ut vattenskotrar, och det slutade med att vi började hänga med dom på kvällarna, riktigt trevligt! Sedan att vårat umgänge resulterade i kärleksförklaringar som "I live you" (Ja, det stod faktiskt live, inte love) via sms åt Johanna, efter bara några dagar, påverkade inte situationen på något vis. Faktiskt.
 Ytterligare en fantastisk utsiktsbild från samma berg som tidigare bilder togs (utsiktsbilderna, alltså, inte dom andra). För övrigt är den andra stranden härifrån, den som har en liten ö utanför, playan där vi hängde i stort sett dagligen.
 Här är jag i Kamala. Det påpekades, under denna morgon precis före vi kom till stranden, att det fanns "på tok för lite bilder på mig" så sekunden vi hade anlänt till stranden blev jag i stort sett nerdragen till vattnet där vi tog typ en miljon bilder. Kändes lite ego att stå framför kameran så länge. Modellandet är nog inget för mig.
 Detta är sista kvällen (SNYFT), vi hade precis varit ute och ätit middag, och då kom en liten flicka som sålde blomsterkransar (såna barn är fruktansvärt vanliga i thailand, hjärtskärande söta ungar) och då fick jag en av Anna, och blomman jag har i håret kommer från Linneas lemon juice.
 Verkligen sorgligt hur snabbt det går för brännan att försvinna då man kommer hem ... Är ju inte sådär brun längre, om man säger så. Fast jag ser väldigt röd ut i ansiktet, men det var vidrigt varmt den kvällen, från typ halv sex till åtta och nånting på kvällen var strömmen borta i hela kata = inte en enda fläkt eller AC fungerade = det var äckligt varmt och kvavt överallt.
 Och sista bilden, som visserligen inte är tagen i Thailand, utan i Stockholm, på Radisson hotel. Fick höra att jag ser ut som min mamma på den här bilden, men det är svårt att avgöra sånt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0