TJA!

Sitter och glor lite överallt; Lisas blogg, bilddagboken, Facebook ... ja, som sagt, mina ögon finns överallt. I'm always watching you, hehehe.

Dösugen på fika, men jag tvivlar på att det finns något som möjligtvis kan fånga mitt intresse ... men om mormor ska handla imorgon kanske jag kan slänga ihop lite dumlemuffins? Tål att tänkas på, iallafall!

ska ta och kirra lite musik, sen kanske jag kan hitta någon efterbliven Ben & Jerry's-glass och bläddra lite i Glamour (GRYM tidning, för övrigt!), det blir nog mucho nice, skulle jag tro!

Blir mest troligt att jag skippar hockeyn imorgon, känner mig inte alls taggad att åka buss t&r och förmodligen bara se luleå förlora. Då stannar jag hellre hemma och glor film! Plus att jag sparar pengar. Ja, alltså, biljetten har jag redan, den fick jag gratis av mah sistah, men bussen kostar ju ... 80 jävla spänn. Ofta det kostar 80 spänn att åka t&r piteå-luleå? Betalade för fasen 84 t&r BODEN-piteå. Jävla tattare ... Så nej, jag stannar nog hemma med b&j istället, så slipper jag slösa pengar på att se luleå förlora, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0