Who did you think I was?

Sitter och intar min frukost, två mackor med räkost samtidigt som jag pimplar i mig ett glas juice. Riktigt gott. Fast jag är fortfarande tveksam till juicesmaken. Coop gör god äppeljuice, den är helt klart toppklass, och samma sak med deras tropiska juice. Men deras apelsinjuice? Nja. Alltså, den funkar såklart, men den är lite för ... Tjock för min smak. Lite fruktkött är gott, men inte så mycket att det lika gärna skulle kunna intas med gaffel, då är det lite too much för min smak. Plus att jag tycker mig ana något mintaktigt i smaken, vilket inte ger den ett bättre betyg. Mint och apelsin ska aldrig blandas med varandra, end of story. Ingen citrusfrukt ska blandas med mint. Jaja, då var det sagt! Och med det vet ni min åsikt om Coops apelsinjuice. Inte för att ni blir direkt klokare av att veta det. Såvida ni inte tänkt bjuda mig på juice anytime soon, då vet ni ju några säkra kort och något ni helst undviker (hint: Coops apelsinjuice, ifall ni missade det)

Utöver min numera färdigätna frulle sitter jag och lyssnar på musik, såklart, och läser Jennies blogg, som numera blivit en självklarhet på min bloggläsningslista, precis som Lisas och Ebbas bloggar. Nu ska jag hämta min glass och get some serious stuff done! Är det tänkt, men man vet ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0