Yeahyeahyeah

JA, jag vet, jag har babblat om honom förut, men JA (igen), han är grym, åh så grym. David Cook, alltså. Idol-vinnare har alltid känts lite små-tacky, eftersom i det långa loppet är det oftast dom som kommer 2a eller sämre "vinner", dvs att dom kommer längre i karriären osv. Denna kille vann dock 2008 års American Idol, och jag har varit helt fast sen hans låt Time of my life spelades på hotellet i Thailand. Låten är inte bara mucho bra, den ger mig ett gäng lovely minnen också, så helt fel är det ju inte! I vilket fall tycker jag ni ska spana in killen, han har så sjukt skön röst, påminner lite om John Mayer, fast med James Morrisons raspighet, typ.



på bilden är det David Cook till höger, tillsammans med tvåan, David Archuleta, som för övrigt inte alls är dum han heller. Crush, till exempel, är en riktigt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0