Yes, snart är det gjort!

SNART har jag plöjt igenom HELA Jennie Hammars blogg. Känner mig stolt. Som att jag sprungit New York Marathon. Typ. Inte för att jag någonsin har - eller i framtiden kommer att kunna säga att jag har - sprungit NYM, men jag kan tänka mig att det är ungefär samma känsla (?). Har bara ca 60 inlägg kvar, and then I'm done. Men lite tråkigt blir det ju ... Vad ska jag nu läsa? Ge mig tips! Och snälla, inga vanliga, svenska modebloggar som finns på varenda bloggtopplista. Ge mig fotobloggar! Hockeybloggar! Skobloggar! Vad som helst, bara jag slipper Kenza och resten av sveriges "bloggelit". Låt mig bara understryka att jag inte har något emot Kenza eller hennes blogg, eller någon annan från toppskiktet av sveriges bloggar, det är bara inget för mig. Så, bring on the tips, tack!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0