alla som inte dansar är våldtäktsmän

bah, gårdagskvällen var helt galen! Måns Zelmerlöw, Maskinen och en massa dans. Sjöng allsång, skrek som en tok och dansade mig alldeles svettig.

Började kvällen med att gå typ miljoner varv runt området, sen satt vi på kullen vid Babylonscenen och såg ett band som hette Collision Course, dom var riktigt bra faktiskt, gillade sångarens röst. Sen gick vi några miljoner varv runt området igen, sen ställde vi oss vid stora scenen och såg Måns Zelmerlöw. Och till och med min galet kräsna lillasyster tyckte att Måns var bra igår, så det får ses som ett gott betyg. Vi dansade, skrek och sjöng med i de låtar vi kunde. Vääldigt kul. Sen då Måns hade spelat färdigt så gick vi till Babylonscenen igen och dansade järnet till Maskinen. Då låten Alla som inte dansar är våldtäktsmän spelades blev det ett röj utan dess like, var hes á la Amy Winehouse, alldeles svettig och benen dunkade efteråt. Sedan drog vi till danstältet och röjde järnet på dansgolvet, sjuukt kul.

Nu ska jag kurera min Amy Winehouse-röst och tagga inför ikväll,

vi syns i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0