being the lowest cat on earth

blev en snabbrunda på stan, trevligt trevligt. Hittade ett par snygga byxor, som jag kanske slår till på i veckan, ett par svarta chinos, enkelt och bra. Vitt linne och svart kofta på det, mina nya, gula örhängen och ett par heta shoes (inte heels) och så är den saken klar! Nööööjd tjej. Och att hosta upp 300 kr för ett par byxor känns inte alltför farligt, känns ändå som en bra investering till höstgarderoben.

Tror jag ska leta fram lite bär senare idag och antingen baka eller bara röra ihop nånting att slänga över glassen. Typ.

För övrigt så såg jag videon till Mando Diao-låten Gloria på ZTV idag (intresseklubben antecknar), den såg jäääkligt bra ut! Fast jag såg inte hela, så jag ska leta upp den på tuben later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0