counting to 100

snart dags för käk, vet inte exakt vad vi ska äta, vet bara att det är kyckling inblandat, mer ville mamma inte avslöja. Men lika glad är jag för det, kyckling är gott och jag är hungrig.

Ikväll blir det att chillaxa, fixa med lite tvätt och kanske ta en promenad eller något. Kanske ser Australia, filmer brukar oftast vara bättre om man ser dom i ett svep, blev att jag såg den i två omgångar igår. Fast den var kanonbra ändå. Och gissa vad jag sitter och googlar nu? Hugh Jackman. Het, het, het. Hans kropp är (faktiskt) en fullt acceptabel anledning att se filmen, tro mig. Hade ju inte skadat om den visats lite mer, ni vet, utan kläder. Haha.

Nu sitter jag och njuter av Ray LaMontagne, bilder av Hugh Jackman minus en tröja. Skulle behöva få en hink kallvatten hälld över mig, men det funkar lika bra att se bilden nedanför framför sig, haha. Bilden är från premiären av filmen Brüno, som jag för övrigt är grymt sugen att se! Funkar bättre än allt kallvatten i världen, no? Fast om det är det här som gör att man är i behov av kallvatten så klarar jag mig bra utan det, tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0