dance, dance, dance

bah, den här datorn håller bara nästan på att driva mig till vansinne. Tänkte att jag skulle lyssna lite på musik i Spotify, så jag pluggar in hörlurarna, och så är det någon sån här galet irriterande bakgrundsmusik. Jag vet inte vart den kommer ifrån, men den håller på att göra mig galen. Om någon vänlig själ skulle ha någon aning om hur detta kan tas bort är jag mer en tacksam!

Vädret verkar inte vara på sitt bästa humör idag heller = troligtvis ingen cykeltur till stan idag heller. Haha, vi säger hela tiden "ja, men imorgon, cyklar vi till stan!" men den dagen verkar ju aldrig komma, verkar det som.

Mötet igår gick helt okej, blev lite pissed off där ett tag, gick ut ur lokalen för att samla mig lite. Sen åkte vi och hängde hos Jenny ett tag, flamsade på i bästa Lindgren-manér, sen - då mina allergier började härja vilt - åkte vi till Hemmakväll, hyrde film - I taket lyser stjärnorna, Notorious och Australia - och bunkrade upp med lite glass osv. Sen blev det film för hela slanten, vill jag lova! "Min" film, alltså den jag hyrde, I taket lyser stjärnorna, var riktigt bra, måste säga att svensk ungdomsfilm har verkligen ryckt upp sig de senaste åren. Vet inte om det skulle vara så, men det var en röst i filmen som höll på att driva mig till vansinne i början, för att den sade exakt vad Jenna och alla andra i filmen gjorde hela tiden. Irriterande i början, men man vande sig efter ett tag. Tårarna sprutade där på slutet (någon som är förvånad? Just det, jag tänkte väl det). Tyckte dock att det gott och väl hade kunnat bli Jenna och Sakke i slutet, dom var ju så söta tillsammans! Kunde dock inte riktigt förbi det faktum att Samuel Haus - mer känd som Tzatziki - har vuxit till sig och blivit rätt snygg. Eller snygg och snygg är väl egenligen fel ord, men söt. På ett snyggt sätt. Haha, nej, gud vad jag pladdrar, jag tror jag återvänder till Spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0