gammal goding!

Gissa vad? Om 9 dagar har jag haft denna blogg i ett år. Ett år, folks. För att vara jag så är det riktigt, riktigt länge. Iallafall, tänkte bjuda på en gammal goding, som figurerade i ett av mina första inlägg i bloggen, så här är det igen.

Namn: Ida
Födelsedag: 26e Januari
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blond
Längd: 169
Högerhänt/vänster: höger 
Stjärntecken: vattuman
Skostorlek: 37/38
Sport: hockey, lätt!
Helgdag: julen
Årstid: sommar och vinter

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: ja
Blivit dissad: på ett eller annat sätt, ja 
Föreställt dej ditt ragg naken: förmodligen, haha
Skolkat: ja
Sovit utomhus: ja 
Sett en död människa: nej 
Använt droger: nej
Retats: det är väl därför man har syskon?

THIS OR THAT
Cider/Öl: cider
Pepsi/cola: inget
Kärlek/sex: båda
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar 
Kött/veg: båda
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: båda 
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: mexikanskt 
MTV/vh1: mtv

SENASTE DU
Skrattade: det händer typ jämt, men tidigare idag
Grät: för någon vecka sen
Filmen du såg: the bucket list
Tuggade tuggummi: igår
Drog ett skämt: är så dålig på att dra skämt, så det händer typ... Aldrig.
Sjöng en sång: ganska nyligen, skulle jag tro.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: ja
Rökt: nej
Tagit droger: nej 
Kysst någon: nej
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: nej 
Sovit tillsammans med någon av samma kön: ja
Bakat: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0