green wedding shoes

gud, hur nördig är jag inte? For real. Jag har verkligen fastnat i det här med bröllopsbloggar. Sitter och plöjer ytterligare en. Observera b r ö l l o p s b l o g g. Jag har liksom inte ens varit 18 i ett år, inte tagit studenten + att jag är singel, så jag kommer gissningsvis inte gifta mig inom en snar framtid. Jag skyller på att det är fina bilder. Vilket det faktiskt är, så det är ingen lögn direkt. Just nu har jag fastnat på Green Wedding Shoes.

Fast - om det gör er lugnare - så varvar jag bloggläsandet med att dreggla över Taylor Kitsch. Så jag kan ju inte ha blivit helt bananas, eller hur? Åh. han är verkligen förbenat snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0