i don't worry cause everything's gonna be alright

seriöst, låten ni hittar i inlägget under det här är underbar. Har lyssnat på den säkert 124565789 gånger nu. I övrigt händer det inte alltför mycket här på kullbacksvägen, är helt solo här i huset, sugen på tårta av någon märklig anledning och... ja, jag vet inte riktigt.

funderar på att hämta OC-dvdn och titta här på datorn, gillar inte att sitta på vinden då jag är ensam hemma, vet inte varför, men jag gör inte det iallafall, kanske lyckas gräva fram något gott från frysen/kylskåpet/skafferiet om jag har tur. Är iallafall sugen på nånting, men jag har ingen aning om vad det är. Om inte annat så kan jag ju döda tid på YouTube, det funkar alltid. Men om det ska göras måste jag hitta något ätbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0