if you really wanna go, leave nothing behind

tjong i medaljonen, har precis krubbat lunch, blomkålssoppa, det var inte alls dumt, faktiskt. Har aldrig ätit det förut, så det var kul att prova nånting nytt.

Började morgonen med att se Australia. Igen. Ni som inte har sett den får då en hemläxa; se den. Ni kommer inte ångra er, tro mig. Kan hända att jag kör ytterligare en vända med I taket lyser stjärnorna ikväll, men jag är inte säker.

Och mitt SIM-kort kom inte idag heller. Känns lite crap att ha varit mobillös i snart 2 veckor, man blir så låst, speciellt nu då det vankas pdol i helgen så vill man ju göra lite planer, bestämma vilka man ska träffa osv. Men det löser sig säkert. Hoppas det kommer imorgon, dock. Är inte överdrivet peppad att spendera helgen utan mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0