jag har fångat en ängel

söndag, söndag, söndag... Ogillar verkligen söndagar. Och värmen har fortfarande inte dykt upp, till mitt stora förtret. Har idag - notera datumet: den 5e JULI - haft LÅNGKALSONGER. Helt galet. Har iallafall varit på cykeltur med vovven 2 gånger redan, och ska snart ut en tredje gång. Sjukt skönt. Om man bortser från kylan då, haha. Ikväll ska vi grilla entrecôte till middag, och sen ska vi dega framför tvn, jag hade planerat att se Privileged eller något annat trevligt i dumburken. Fint.

Imorgon ska jag göra ett ärende på banken och sen ska jag - som vanligt - cykla med vovven. Hoppas solen är tillbaka till imorgon, så less på den här äckliga kylan. Vill verkligen spendera hela sommaren iklädd långkallingar, jeans och hundra tjocktröjor.

jaja, nu ska hunden ha mat.
ciao!

Kommentarer
Postat av: SaraP

Det är ju hur kallt som helst ute nu! :O

Vart fan är vämen liksom?

2009-07-05 @ 17:14:22
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0