magical.

nu så var fröken hemma efter några timmars rännande i stan. Kom hem några hundralappar fattigare, men några småprylar rikare. Köpte iallafall en råsnygg tröja på MQ som jag gått och spanat på hela våren/sommaren, och nu är den min. Mintgrön. Tunn bomull. Strösslad med lite glittrande paljetter. Det är precis så underbart som det låter. Slänger nog in en bild senare. Blev även en ny mascara, den där Stiletto-nånting från Maybelline och hela 2 säsonger av OC, gissa vem som kommer vara parkerad framför tvn resten av veckan?

Just det, läste i en av mina favoritbloggar, en fanblogg om Mando Diao som du hittar här, att spelningen som Mando Diao gjorde på Lisebergshallen i Göteborg kommer att sändas på P3 Live nu på onsdag kl 21.30. Grymt! Då kanske jag får höra min darling Dance with somebody (given partyklassiker efter helgen), och återuppleva lite minnen från spelningen de gjorde 07 på pdol, helt magiskt.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag såg Mando Diao på Hultsfreds i år, Kings of Leon med! Hårt.

2009-07-28 @ 00:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0