nitton femtiosju

så, nu har äntligen tystat hånskratten en gång för alla. Så nu sitter jag och lyssnar på The Escapologist med Sugarplum Fairy och smider storslagna planer. Frågan är hur många som är med på dom planerna, men det hade varit så jäkla grymt om jag fick som jag ville. Morgondagen kommer ägnas åt följande:
- stan (förhoppningsvis), är i behov av KLÄDER, det råder total garderobspanik här, gah.
- solande, bara solen kikar fram så
- fix; duscha, raka benen, sminka sig, fixa håret och allt sånt där
sedan håller jag tummarna för att det blir en kväll fylld med dans och galej, det där danstältet skulle ha öppet imorgon - sweet! Så det blir nog att checka in det. Sedan har jag ett litet mission att utföra också: Linnea är ett fan av Måns Zelmerlöw, så jag har lovat att fixa en autograf. Så jag får väl - för säkerhetsskull - se hans konsert, och sen blir det ass-shaking hela quellen lång. Grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0