o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado

nej, jag har inte den blekaste aning om vad titeln betyder, allt jag vet är att textraden kommer från Segertåget med Maskinen. Fast jag kanske borde kolla upp det ändå... hm, mja, Google Translate gav inte den mest vettiga översättningen i mannaminne. Nåväl. Funderar på att leta fram något att äta. Eller så inte. Är inte särskilt hungrig. Är däremot galet sugen på en glass. Helst en piggelin. Som vi såklart inte har hemma. Great.
 
Nu skickade min syster sms till mig. Hon har vaknat. Och vill åka till stan. Hm, detta innebär att jag kanske får mig en piggelin. Fint!

jaja, då borde jag väl klä på mig. Och telefonterrorisera Marcus, för jag utgår från att han fortfarande befinner sig i liggandes och sovandes tillstånd. Men detta ska jag ändra på. Måste ju ha glassällskap, liksom.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0