sockerkärlek

undrar vad det beror på, men varje år, ungefär vid den här tiden, verkar jag hamna i någon slags bröllopsyra. Någon gång under sommaren förra året satt jag och kikade på bröllopsklänningar från Vera Wang och drömde mig bort, nu läser jag inte mindre än två (TVÅ!!) bröllopsbloggar. Eller ja, den ena är väl inte en bröllopsblogg egentligen, men hon har faktiskt gift sig nyligen, och ett gäng helt smashing bilder finns uppe på hennes blogg. Och jag älskar det. Totalköper hela paketet. Rosa, gult, orange. Färgglatt, helt enkelt!

  
  



bah, visst är fotona fina? Älskar brudparets looks, brudtärneklänningarna, buketterna, ja, hela paketet. Dessutom bjuder Emma Sundhs Bröllopsblogg på Glamour på ett gäng fantastiska bilder. Åh. Kolla bara in de magiskt vackra bröllopsfotona nedan.

 



Ballonger blir så himla fina på kort, synd att jag hatar dom bara. Ogillar, precis som Emma, traditionella bröllopsfoton, utan föredrar helt klart de som är lite speciella, som sticker ut.

Och slutligen, en bild som jag lånat från Emmas bröllopsblogg:



Sara, är det bara jag eller är inte killen till höger läskigt lik Jocke "one-take" Nilsson, saxofonisten i Movits!?



nå?




 


Kommentarer
Postat av: SaraP

Nej då! Det ser ju verkligen ut som han?! :O

2009-07-19 @ 09:48:15
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0