to a place where there are no "happily ever afters"

usch, klockan visar 21.14 och jag är trött som en idiot. Fast å andra sidan är det inte så jättekonstigt, har spenderat i stort sett hela eftermiddagen i badkläder på Nordpoolen. Riktigt kul, men nog tar det på krafterna att bada, alltid. Men det var sjukt roligt iallafall.

Imorgon blir det utebadet istället för badhuset, så jag hoppas stenhårt på kanonväder imorgon. Hade varit skönt att ligga och steka en stund, för att sedan ta ett dopp i poolen. Fast jag hade nog kanske föredragit Alder... nej, men nu ska vi inte vara såna, har ju aldrig varit på utebadet, så det ska bli roligt att inviga det, för min egen del, alltså.

Jag gissar att fler än jag såg på Michael Jacksons minnesceremoni (har inte fattat att han är död ännu) som direktsändes från Staples Centre i Los Angeles tidigare i veckan, och jag blev helt fängslad. Sjukt mäktigt att se alla dessa artister göra sina egna tolkningar på Jacksons alla olika låtar. Och John Mayer. John Mayer. Jag får väl lite skamset erkänna att det var på grund av att jag såg hans namn på listan över artister som skulle medverka som jag plötsligt kom på att jag skulle se ceremonin, men det var helt klart värt det! Och alla tal, så himla fina. Det var svårt att hålla tårarna borta, måste jag säga. Men så är det ju alltid för mig, tårarna kommer i tid och otid, dessvärre. Brooke Shields tal var fantastiskt bra, jättefint och helt perfekt. Här är klippet då John Mayer kör låten Human Nature på minnesceremonin. Jag hade gåshud. Gåshud!



Och just det, min mobil har gått sönder! Det hände igår, i storforsen, då det stod "Sätt i SIM-kort". Först trodde jag att det berodde på dålig täckning, men det försvann aldrig. Så jag är mobillös hela helgen, jag kommer att . Så om någon ringt eller smsat så vet ni varför jag inte svarat eller hört av mig.

Nu väntar sängen och Harry Potter, som jag typ flera år efter att jag fått den ska börja läsa.

Kommentarer
Postat av: SaraP

Det var ju inte bra! haha xD



Har du testat att stänga av och på mobilen? Sätta in sim kortet på nytt?

Det har du säkert men sånna saker brukar oftast bara vara "felet" :)

kram!

2009-07-10 @ 21:38:30
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0