all the things you are

åh, det var ju så fint väder på förmiddagen, termometern, som är i skuggan, visade 24 grader. Och sen så kommer världens jätteskur. KUL. Och vi som hade tänkt cykla till stan, eftersom vi inte gjorde det igår. Jaja, det lär ju inte hända idag heller. Man är ju genomblöt på 2 sekunder.

Annars har jag inte gjort något särskilt idag. Har mest degat framför tvn, det är ju The Hills-maraton på MTV plus att jag sett Lotta på Bråkmakargatan som visats på Tv4 Film.

om mindre än en timme ska vi befinna oss i Öjebyn på möte inför PDOL. Roligt? I think not. Jaja, tills dess har jag iallafall Spotify att njuta av. Och lite middag, dessutom. Håller tummarna för att mötet inte ska vara alltför långt, gissar att det är samma snack som förra året. Och så lär dom väl gnälla om förra året också. Så jäkla onödigt, är det inte enklare att ta upp såna problem direkt, istället för att vänta ett år? Jaja, ska försöka hålla humöret uppe. Och kanske sätta lite hållhake på munnen, men jag kan inte lova nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0