let me say it all over again

har städat och skrubbat toaletten så att den är alldeles skinande ren, nästan så att man kan slicka på golvet. Okej, så rent är det väl inte, men så gott som. Har precis kollat busstider och planerat lite med Agnes inför morgondagen, och nu är det en inplanerad shoppingtur, sweet. Då kanske jag kan ta mig en chokladcroissant? I hope so. Och så ska jag titta lite efter undisar och en väska också, men jag har inte bestämt mig om jag ska köpa nånting ännu. Beror på vad jag hittar, pris osv. Kvällen, likt dagen i övrigt, har varit riktigt lugn. Piggnade faktiskt till, höll på att somna i bilen till och från luleå, men jag klarade mig. Kan ha berott på att jag var hungrig, men jag är inte säker. Har iallafall haft mina tremänningar här på besök på middag, mucho trevligt, sen spelade jag och John kubb, jag förlorade efter en jämn match. Sen gav vi upp, det är så äckligt varmt ute, eller snarare kvavt, så jag satte mig på altanen och pratade med mormor och mamma istället. Och nu sitter jag här och fixar och trixar. Hade helst velat att klockan hade visat ca 2 timmar senare än vad den gör nu, så att jag får lyssna på Mando Diaos konsert från Lisebergshallen som gjordes 24/4 (om jag inte minns helt fel) i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0