iheartthis

mmmmmmhmmmm. Pulsen stiger. Hjärtat liksom fastnar i halsen. Munnen blir alldeles torr. Och jag bara DÖR, sakta men säkert. Det kan knappast vara hälsosamt att titta på Friday Night Lights, men det går icket att låta bli..

Det måste finnas en jäkligt bra anledning varför denna vansinnigt heta man inte gjort jobbet David Beckham redan gjort: vara underklädesmodell för Calvin Klein. Det skulle inte vara en dag för tidigt.




Okej, jag tror ändå att jag fattar varför han inte varit underklädesmodell á la Beckham. Det skulle bli totalt livsfarligt att vistas ute på vägarna.

Och jag tänker låtsas som att jag inte har letat igenom typ en hel säsong av Friday Night Lights-avsnitt för att hitta den här bilden. Trots att jag har det, haha. Tur att mitt liv inte är mer spännande så att jag faktiskt kan ägna tid åt att leta en jäkla bild till bloggen. Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0