*

tjong i medaljongen! Sitter och dunkar Movits! på YouTube, självklart är det favoriten Fel del av gården som rullar ur högtalarna, vilken kalaslåt det är, alltså! Sitter och känner mig lite rockstar i min outfit, tighta, svarta jeans från Cheap Monday, två vita linnen; ett ribbat från H&M och ett vanligt, slätt och lite over-sizat som följde med senaste numret av Glamour, knallrosa naglar och mina nya gula örhängen. Fattas bara ett par Converse och mina nya solisar, perfekt outfit både till Trästocks och PDOL.

Funderar på att titta vidare lite på Friday Night Lights, började ju att se serien från första början, sjuuuukt bra! Och så är ju Taylor Kitsch så galet snygg att man dör.

Dagen har varit rätt så jäkla dunderbra från dess början fram till nu. Vaknade halv tio, pigg och utvilad. Låg kvar i sängen, lyssnade på musik och läste Glamour. Sen steg jag upp, klädde på mig och fixade frukost. Snokade runt i lådor och skåp, lyckades till slut krafsa ihop en riktig - enligt mig - kanonfrukost; müsli med torkade frukter och bär, mjölk och så skivade jag ner banan och lite jordgubbar. Finfint. De sista rutorna mintkrokant fick också följa med ner i magen. Kort sagt, grymt bra frukost. Dessutom fick frukosten, bara för sommarkänslans skull, intas ute på altanen. Kanoners. Har sen dess har jag småbusat lite med lillasyster, lekt arga leken (en lek som sällan pågår längre än typ 5 sekunder), varit örhängesletare och lunchat ute på altanen. Kommer dock inte att satsa på att äta middagen på altanen.

nu ska jag fortsätta dunka Movits! och chillaxa medans jag fortfarande har huset för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0