"Vill du se min nya klockradio?"

ena stunden är det svartare än natten, för att det sedan ska börja åska och mullra i massor. Jaja, nu är ovädret över, ljuset är tillbaka, jag kan äntligen släcka den illaluktande lampan och njuta vidare av Spotify, grymt.

Och precis som innan lyssnar jag på superkanonbralåten, Don't forget your clothes. Helt klart en av Tyler Hiltons bättre, kanske till och med en av dom bästa. Ett riktigt guldkorn.

Citatet ovan (som agerar bloggtitel) kommer ifrån filmen I taket lyser stjärnorna, och det är nog en av dom roligaste raggningsrepliker jag någonsin hört.

Hittade USB-sladden till mammas kamera = bildbomb coming up!

Och jag har fått någon form av skavsår. På mitt långfinger. Gissa varför? För att jag har hållt en sked då jag ätit Ben & Jerry's. Varningstecken, någon?

För övrigt är Neverstores låt Summer kanonbra, det är den som figurerar i reklamen på Tv4, tror jag. Och min syster gör en gryyyyymt god korvgryta! Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0