vinden har vänt och drömmen får liv, plötsligt kan allting hända

det blev en late-nighter igår. Vet egentligen inte varför, det bara blev så. Jag låg och nötte mobilspel på mammas mobil och lyssnade på musik medans Amanda varvade mellan att surra med mig och prata med olika människor i telefon. Sen, runt 2-tiden, insåg vi båda att vi var hungriga, så vi begav oss en trappa ner för att leta lite käk. Återvände några minuter senare till vårat lovely bedroom med famnen full med mackor, räkost, Digistivekex, Bragokex, jordgubbar och lite annat smått och gott. En rätt mysig kväll, när allt kommer kring. Och som det ser ut nu kommer jag och Amanda att dra oss ca 7 mil söderut senare idag, för att förära Skellefteå och Trästocksfestivalen ett besök. Inget bestämt till 100%, men det lutar iallafall åt det. Hade varit riktigt kul iallafall, då flera som jag känner redan befinner sig där, plus att supermegasnygga Veronica Maggio spelar ikväll. Visserligen kan jag se henne om cirkus en vecka här i Piteå, men ändå.

kan inte riktigt släppa låten Fånga en sommar, ni vet, den med Molly Sandén som jag pratat om tidigare. Den är riktigt bra, faktiskt! Så sommarpeppig, på något vis. Den går varm i Spotify nu, kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0