Y-U-M-M-I-E

Jag är ett fan av tv-serien Friday Night Lights. Dessvärre har jag missat ett par avsnitt, mest för att jag lider av hemskt dåligt minne. Planerar dock att titta ikapp lite nu under lovet. Jag gillar iallafall serien av två anledningar. Eller det finns egentligen flera, men dessa två är de mest betydelsefulla; 1. Ta One Tree Hill, byt ut basketen mot amerikansk fotboll, byt North Carolina till Texas och vips så har du Friday Night Lights! Bra och trovärdiga intriger, man känner igen sig i vad dessa ungdomar går igenom. 2. Och sen kanske det absolut viktigaste: Taylor Kitsch. Jag dör. Hur jävla fucking megasnygg som helst. Att han inte syns mer i serien än vad han gör är en ren synd. Han är nästan så het att han skulle kunna peta ner Christian Bale från tronen, fast bara nästan... Dom kan få dela förstaplatsen. Faktum är att Taylor besitter något relativt ovanligt inom filmvärlden, något som även Christian Bale och Jake Gyllenhaal besitter. Förutom att dom alla tre är drop dead gorgeous så är dom alla hemskt duktiga skådespelare. Jag menar, Paul Walker? Galet snygg, men som skådis? Not so much. Så Friday Night Lights är ett riktigt hett tips, ruskigt bra serie, missa inte.




Tsssst, ni trodde väl ändå inte att jag skulle lämna er utan en bild?! Det vore ju hemskt.

 



Det är lite nästan så att man dör, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0