you know where you are heading but you're lost along the way

duuuude, jag tror jag håller på att bli förkyld! (höll på att skriva gravid först, haha) sitter och snörvlar som en idiot, nyser och näsan bara rinner. Hm, jag kan nog sudda bort tror, eller hur? Blä, om jag blir sjuk nu så kunde timingen inte varit sämre. Blir att kurera för fullt här då, är inte sugen på att kliva på ett flygplan om mindre än en vecka i detta tillstånd. Förhoppningsvis så har jag nässpray och grejer i väskan som kan hjälpa mig på traven.

Håller tummarna att vädret blir detsamma som igår, måste verkligen sola, + att jag är sugen på att inviga nybikinin. Sounds like a plan. Ja, alltså, om vädret bara ger med sig så. Ser rätt grått ut just nu, men det kanske klarnar upp om några timmar. Då resten av sveriges (mer mänskliga) sommarlovshavare vaknar till liv. Och mamma ligger i soffan och sover, så inte tusan kan jag se OC heller. Nåja, jag har iallafall Spotify som sällskap, det värmer lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0