-

hola chicos & chicas! Lördagkvällen avslutades på bästa möjliga sätt, först såg jag och Therese Yes man med Jim Carrey. Den var riktigt, riktigt bra! Längesen jag skrattade så mycket till en film, faktiskt. Sedan placerade jag mig själv i vertikalt läge och såg en tvättäkta high school-rulle, Picture this. Söt, men fruktansvärt förutsägbar. Men ändå lagomt okomplicerat med tanke på att mobilklockan visade 23.00. Idag låg jag och sussade till kl 11, sen hoppade jag upp, åt frukost framför tvn, sen tog jag itu med diskmaskinen, hängde lite tvätt och sen tog jag en härlig, välbehövlig dusch. Underbart. Efter det har jag och Linnea sett fula YouTube-klipp och ätit löjligt goda varma mackor. Då jag flyttar hemifrån ska jag då banne mig skaffa ett smörgåsjärn! Det är så underskattat med varma mackor att jag måste torka bort en tår från ögonvrån... Okej, inte så illa kanske, men det är gött.

Ikväll satsar jag på en relativt lugn kväll, största ansträngningsmomentet är väl att dammsuga, men det går på ett litet kick, så det borde inte vara några större problem. Sen ska jag placera ändalykten i soffan och se Privileged och sen den där filmen, Queen nånting, som visas på Kanal 5 kl 21.00. Fint.

Imorgon är det jobb, hoppas vädret vänder tills dess, så att jag kan cykla, hatar regnet (det enda positiva är att luften blir ren och klar och helt pollenfri) och bussarnas tider är usla.

Nu tänkte jag fördriva lite tid med att dreggla framför nelly.se

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0