wondering where you are

Sitter och läser bloggen http://minneavtherese.blogg.se och jag har svårt att hålla tillbaka tårarna. Usch, vad hemskt. Så ung och vacker tjej, hon blev bara 15 år. Skulle gå ut nian, fylla 16. Hon hade hela livet framför sig, och ändå fick hon inte ens uppleva sin egen 16-årsdag, bal eller sista avslutning i grundskolan. Jag blir så sjukt arg. Två ungdomar - en tjej och en kille - jämngamla med henne är misstänkta. Vad som fick mördaren att genomföra det hemska dåd vet jag inte, det enda jag vet är att jag hoppas att denna gärningsman får ett långt straff, som han/hon förtjänar.

Sänder en tanke till Therese vänner och familj. Jag kan inte ens tänka mig hur det känns att förlora sin dotter, syster eller bästa vän. Men jag beundrar dem alla för deras styrka, styrkan som gör att de tar sig igenom dagen, minnas alla härliga, underbara stunder de hade med sin vän innan hon blev bestulen på livet.

Jag är egentligen emot såna här inlägg, då man "hedrar" folk som dött, folk man inte ens känner, men jag blev så himla berörd av minnesbloggen, kunde verkligen inte låta bli.

Vila i frid, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0