en gång min älskling kommer jag hem till dig

åh, svenska låtar är verkligen helt fantastiska! Och då menar jag först och främst svenska äldre låtar, men det finns många nya godingar också. Ska ta och leta fram lite ackord och sånt till veckans repetitioner, och kopiera upp lite låtar som man kanske kan kika på iallafall. Känns lite lyxigt (och faktiskt lite småudda) att ha en kopiator hemma. Trodde dock aldrig att jag faktiskt skulle ha användning för maskinen. Men, det finns ju en första gång för allt, antar jag. Har lite planer inför morgondagen, förutom att bara äta gott och mysa;
- Sy upp min gamla skolavslutningsklänning (den känns för formell, så jag ska helt enkelt fixa till den lite, göra den lite mer vardaglig)
- Sola (om vädret är på min sida)
- Lära mig lite fler låtar till den kommande veckan
Och en massa annat

Jaja, låtletande var det nu, ja! Fast först fika, hehe. Jag kommer rulla fram efter sommarjobbet, woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0