Forever 21

Jag och syrrilyrran satt och pratade på bussen om kläder till PDOL, och vi är båda sugna på att beställa kläder från Forever 21, alltså, att vi går ihop och gör en beställning tillsammans och delar på frakten. Sitter och kikar på kläder at this very moment, och jag måste säga, jag blir grymt sugen... Så himla fina grejer. Och riktigt billiga prylar, dessutom. Sweet! Verkar dock som att de flesta av klänningarna som jag gillat varit blommiga. Nåja, kunde varit värre. Blommor är fint. Fast jag har inte enbart kikat på klänningar, förstås, utan även kjolar och en massa annat. Och deras skor, oh my god, jag smälter. Och smycken... Forever 21 kan verkligen det här med smycken!

  
  
  
  
  
  
  


Detta var ett litet urval av mina önskeprylar. Som ni ser är alla utom typ tre plagg blommiga, haha. Men jag hade ju inte tackat nej till att vandra runt på stan i någon utav dessa godingar i sommar! Sitter just nu och avnjuter en parisare á la mig (gissar att det inte är många som äter parisare på samma sätt som mig; ketchup och bostongurka på ena sidan, aioli och chilisås på andra sidan. Och den ordningen är obligatorisk), med tonerna av Så länge skutan kan gå, framförd av Håkan Hellström och Sven-Bertil Taube, som strömmar ut ur högtalarna, fint. Det är riktig jäkla sommarmusik, ska ni veta. Allt med Evert Taube är sommar för mig. Och det väcker en hel del barndomsminnen, då vi för ett x antal år sedan, var väl 6 eller 7 bast skulle jag tro, då vi satte ihop en kabaré på Ebeneser i Luleå med Evert Taube-låtar och Astrid Lindgren-låtar. Spektaklet hade ett så simpelt namn som Evert & Astrid

Min 11-åriga kusin, John, är på besök här uppe, och han har blivit så lång! Vanligtvis brukar jag känna mig som en riktig flaggstång, men bredvid han är det ta mig fan omöjligt. Pojken når ju för fasen upp till ögonen på mig, snart är han väl ikapp mina 169 centimeter ovanför markytan. Tragiskt. I vilket fall, han är så söt (ibland), nyss kom han och frågade mormor om han fick gå ut och plocka blommor! Naaaw, nuttee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0