no good without you

har ganska precis avnjutit en riktigt kick-ass middag; kokt färskpotatis med rökt regnbågslax med en klick smör till det. Gott så att hälften hade varit nog.

är sugen på att ta en liten "roadtrip" till Coop, inhandla senaste numret av Glamour, ett stycke glass och ligga i sängen och dega.

Har blivit helt hooked på Tyrone Wells, som jag berättade om tidigare. Sjukt underbar röst, och om man slänger ihop några av mina musikaliska favoritgrabbar; Gavin DeGraw, James Morrison, John Legend för att bara nämna några, tja, då har man Tyrone i ett nötskal. Just nu poppar jag No good without you, och den bara osar John Legend. Så, om ni vill ha lite träffsäker pop/soul borde ni spana in Tyrone Wells. Har visserligen bara hört typ fyra låtar, men jag har inte blivit besviken ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0