somliga går med trasiga skor

hell yeah, första veckan på bästjobbet är färdig. Inte för att det är något att hurra över egentligen, vill inte sluta jobba! Dagen som varit idag skulle utan tvekan kunna kallas våran minst effektiva dag... Där runt tio tog vi rast, så jag och Sara gick upp till Coop, jag köpte nudlar, glass och tuggummi, och sen gick vi tillbaka. Då blev det soffchill och sen tog vi oss en lunchare och sen stekte vi på altanen. Men sen, minsann, så kom vi igång! Spelade igenom hela vår repertoar, sen skulle dom börja kika på Return to sender, men varken jag eller Sara kunde låten, och ingen hade texten heller, så vi fick sluta, nice som fan! Promenixade till stan tillsammans, jag gick till jobbet och lämnade två burkar och sen tog jag bussen till luleå. Sov en liten stund, mina allergimediciner har dessvärre bieffekten att man blir otroligt trött, så jag nickade till och sov en bra stund.

Annars har dagen varit allmänt flamsig och... Ja, oroväckande oseriös. Kan ju bara berättade om då en akustisk bas höll på att tippa omkull och falla i golvet, Cathrine skriker, vilket medför att resten av tjejerna - jag, Sara och Julia - också skriker. Sjukt kul. Låter inte så märkvärdigt, kanske, men det var helt hysteriskt. Hade ont i magen och tårarna sprutade, haha. Fin dag!

nu ska jag gå och gnälla lite på dom här hemma, så man kanske kan få lite käk.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0