sweet!

just ja, på grund av den "ekonomiska kris" som råder i min plånbok + den mystiska sjukdom som befinner sig inne i min kropp och härjar fritt, bara väntar på att få bryta ut, så blir det inget krogbesök för min del i helgen, tyvärr. Istället blir det en traditionsenlig Piteåresa, har spenderat midsomrarna där så länge jag kan minnas. Hoppas solen kikar fram bara, så trist då det bara regnar och gormar hela tiden. Om vädret inte samarbetar med mig så kommer jag nog att flytta in i köket, och baka en massa och överraska mina mates på måndag. Så för deras skull så kanske det lönar sig om det är dåligt väder? Fast jag bakar nog iallafall. Har planerat att göra bountykaka, muffins och kanske sno med mig bullar också. Det gäller att förgylla dagarna med... Tja, vad som helst, i stort sett. Vi är inte kräsna inte. Uppenbarligen, eftersom en godispåse gjorde hela veckan, i stort sett.

Idag var förresten Bodens närradio och intervjuade oss, plus att vi spelade en låt för dom; En gång jag seglar i hamn. Man kan säga vad man vill om gammal, svensk musik, men tusan, vad bra det är! Helt seriöst, gamla låtar får alldeles för lite cred! Taube och hela eliten, vilka lirare egentligen.

nu ska jag renbädda min säng och läsa lite tidningar,
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0