tidsoptimist?

hm, jag hade alltså tänkt försöka hinna med att dammsuga OCH se färdigt One tree hill (ca 20 min kvar av avsnittet) före Privileged. Tidsoptimist? Jag?

Det skulle kunna vara denna osmidiga åkomma som orsakat att jag missat bussen 1 miljon gånger under alla mina skolår, för att jag - i sista stund - måste göra något akut fixande, typ hämta mp3-spelaren, fixa lite med håret eller andra, ni vet, totalt livsviktiga saker. Och gissningsvis kommer mitt tredje (och sista!) år på gymnasiet inte bli något undantag. Jösses, jag kommer aldrig lära mig, eller hur? Om sisådär 5 år då jag - förhoppningsvis - har jobb så kan jag ju nästan satsa pengar på en försening på åtminstone ett par minuter alltför ofta. Fin framtid, I must say! Jag kommer få sparken för min eviga tidsoptimism. Tur att man inte får indraget studiebidrag för att vara en "evig tidsoptimist". Än.

jaja, nog snackat om mig, nu ska undertecknad (som fortfarande är jag, visserligen) plantera bakdelen i soffan med en glass i handen och brillorna i högsta hugg (ser nada annars) och se Privileged. Och kanske dammsuga i pauserna. Notera det lilla, men åh så viktiga, ordet kanske.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0