+

heizan. Sitter och väntar på avrättning, också känt som slutprov i gehör. Men ändå skönt att göra bort skiten. Sen är kursen över, woho! Avslutade filmkunskapen igår, eller ja, egentligen avslutades den för typ 3 månader sen, men igår fick vi slutbetygen i kursen iallafall, Naturkunskapen blev klar idag, engelska b blir klart här i dagarna, tillsammans med ett gäng andra kurser. Fint!

Längtar som tusiken till helgen, och jag hoppas stenhårt på finväder, då gissar jag på premiärbad, stek i solen och allmänt mys. Helgen påbörjas hos Mathias med lite käk och mys där, sen ska jag och Amanda ta oss från honom till Björx, på EN cykel. Hur det kommer sluta är ett rent mysterium... Men jag gissar att det kommer sluta med att vi båda går istället, för våran egen, och alla andras, säkerhet.

Fick för övrigt en megabautamysig tröja av mor min igår, en randig, oversizad sak från Weekday. Den är mjuk som en fårbebis, skön och tunn, perfekt sommartröja! Och det är LÅNG ärm. Jag har typ högst 3 tröjor (som inte är munkjackor/huvtröjor), annars är det bara 3-kvarts eller kortärmat som gäller. Har på mig nykomlingen idag, tillsammans med ett linne, tights och Converse + ett hippieband runt skallen!

lägger nog upp en bild senare, men nu ska jag ha prov,

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0