BLÄ

luleå gick på en förlust idag igen, dom får lämna Coop arena med en 5-1förlust i baken. Surt, dom hade verkligen behövt vinna nu!

Hoppas nu att dom tar hem segern på torsdag (?), då dom har bortamatch.

Steg upp halv sju i morse, för att hinna packa och "fixa mig" (sätta upp håret i en slarvig knut = DONE!) och käka lite frulle. Fast det blev bara ett glas yoghurt, orkade inte äta så mycket mer. Sen skjutsade morfar mig till bussen. Busschauffören som körde mellan piteå och luleå var typ chillarN, körde sakta som tusan, så jag missade bodenbussen som jag hade tänkt ta från början, så jag hann springa in på pressbyrån och köpa en macka och en Minute Maid apelsinjuice, som smakade piss, för övrigt. Sen åkte jag till boden, tryckte i mig min frukost på bussen och chillade ett tag. Sen sprang jag till skolan och körde slut mig själv i basket. Det var SJUKT jobbigt! Sen gick jag, Sara och Emil och käkade lunch och sen har dagen flutit på, sakta men säkert. Matten var ju seg, som vanligt (dum idé att ha matte på måndagar och fredagar) engelskan funkade, fick ju äntligen se "löööve school" med Jean-Pierre (??) i spetsen, tätt följd av Fabio, Hans och George. Roligt värre! Alex var superb som fransman.

Nu ska jag se Efterlyst och sen ska jag SOVA, blev bara 3 timmars sömn i natt, så jag är helt väck.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0