BLA BLA BLA

Lovar du att vara ärlig? kanske, hehehe
Du heter: Ida Maria Lindgren 

Smeknamn: har typ inga. Inga som används, iallafall. 
Låt som när du är ledsen sörjer till? svårt, olika från gång till gång. 

Beroende av: mah friendzzzzz, musik och CHOKLAD.

Vem behöver du mest just nu: Male och Anis, det var alldeles för längesen sist!
Vad tror folk om dig? vet faktiskt inte,
Stämmer det? eftersom jag inte vet, så är det ju svårt att säga
Vad får du oftast komplimanger för? något klädplagg hit och dit, mina ögon och mina kindben (!) 

Vad säger du för att imponera på någon?  det beror väl på vem jag pratar med, haha

Hur imponerar man på dig? att få mig att skratta är en bra grej, även om det inte är särskilt svårt.
Brukar du skratta för dig själv? hehe, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack
Var bor du? boden

Trivs du där: hade helst dragit härifrån direkt, men man kan ju inte alltid få som man vill.
Äger du några converse: si, 2 par; ett par svarta och ett par vita.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nej, aldrig.. hehe
Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: ja, pälsdjur (katt, häst, hund), pollen och gräs.

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: att inte  snubbla/missa några trappsteg under JCS-föreställningarna! 
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Hej det är Ida om det är ett obekant nummer.

Vem ringde du senast? Skulle tippa att det var Marcus,
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hon (mamma) frågade om hon skulle ta med diabetesfika åt moffa till musikalen
Antal timmar sömn inatt: 12

Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: olika, men ja, oftast.
När mår du bra: då jag är omgiven av de bästa jag vet. Eller då jag precis ätit, haha. 
När blev du fotad senast: ingen aning.

Hur känner du dig nu: glad, men trött och rätt stressad.
Vanligaste färg på dina kläder: svart i basen, olika accentfärger.
Vad tycker du om fötter: -

Vad saknar du: SOMMAR!

Hade du en bra kväll igår: Ja, väldigt.  

Favoritdryck på morgonen: apelsinjuice eller varm choklad.
Rakar du benen: Ja det gör jag.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22-24

Är du blyg? i början oftast, men sen brukar det rulla på finfint.

Sysslar du med någon idrott: nej
Vill du hellre ha mail än brev: det är roligare att få brev.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: Nej, spyr väldigt sällan!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: det mesta som inte tjejer kan göra! haha
Är du nöjd med ditt liv: Just nu är mitt liv underbart!
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: repar järnet på western farm
Vad är det värsta du vet? Människor som är falska och inte kan stå för sina åsikter!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? svårt

Vad längtar du till? påsklovet!

Har du bra vänner och äkta vänskap? ABSOLUT

Vad använder du för shampoo? olika.

Vad är det finaste du fått? min gitarr. 

En speciell dag du minns: 

Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag.

Om fem månader: börjar jag 3an

Du samlar på: Inget speciellt
Gröna eller röda äppeln: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: Kring 9.30 tror jag
Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: Ja.
Är det okej att gråta: Absolut.

När grät du senast: tisdag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta hemifrån typ, och RESA 
Bär du glasögon eller linser: ja

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, inte direkt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 10-snåret

Har du piercing: bara öronen

Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Bara på sommaren,

Är du bra på att laga mat: rätt så
Är du flygrädd: Ja, fast det börjar ta sig nu.
Hur vig är du: inte alls 
Är du musikalisk? Ja,

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: ben & jerry's!
Tror du på ett liv efter döden: Ja, någon slags existens iallafall.

Tycker du om sushi: Ja

Vad äter du helst när du ser på film: Plockgodis eller chirre. glass funkar också

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det, tyvärr. Önskar att jag var en morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: nope

Hur ofta tränar/motionerar du: promenerar ofta 

Senaste låt du hörde: gavin degraw - i have you to thank 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0