cause we all get the power and the glory

nu har jag varit och inhandlat lite grejer i stan, så det blev ett par skor till slut! Åh, vad skönt. Nu slipper jag spatsera omkring i mina trasiga skor. Vet inte varför jag tänkte på att ta hem mina Converse, som ligger så bra på skolan fortfarande. Dumt, Ida, dumt. Men jaja, nu var jag ett skopar rikare (inte för att jag behövde ett par nya skor, men ändå). Och 199 kr fattigare. Men still, jag har ett par hela och rena skor. Underbart. Blev även lite små andra inköp; Rosebud-salva (jag är fast!), ett nagellack, ett par trosor och så fyllde jag på mobilen. Plus att jag fick ett parfymprov då jag köpte nagellacket och Rosebud-salvan, DKNY Delicious Night. Underbart, älskar hela parfymserien, var och sniffade på den senaste, Blossom-nånting, och den luktade lika ljuvligt som sina föregångare, minsann,

   
 


så just nu är jag en mucho nöjd person! Blev visserligen några inköp jag inte planerat med, men jaja, skitsamma. Och på torsdag har minsann jag och Kalle planerat att gå på hockey, första slutspelsmatchen. Good shit! Är taggad till tusen. Plus att jag och Kalle inte varit på en enda hockeymatch tillsammans, trots att vi pratat om det hur länge som helst. Vilket är fy och skam, men nu ska det bli ändring på det, är det tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0